תקנון האתר

1. מבוא:

  • התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות וחל על שני המינים. אנא קרא בקפידה את תנאי השימוש.

  • האתר משמש כמתווך בין ספקי צד ג’- יצרנים, מוכרים בסיטונאות, ומפעלים שונים מרחבי העולם, לבין לקוחות המשתמשים בשירותי האתר ו/או מבצעים הזמנת מוצר/ים באמצעות האתר (להלן:”המשתמש”) של מוצרים לצורך יבוא אישי ולא מסחרי.

  • משתמשים אשר רוכשים מוצרים/שירותים דרך אתר קלי קלות, כפופים גם לתנאי השימוש של השותפים.

  • האתר מכיל חנות אינטרנטית מקוונת לרכישת מוצרים, ותנאי השימוש חלים בעת שימוש או רכישת מוצרים באתר.

  • אין האתר אחראי על טיב המוצרים, זמני המשלוח (לרבות עיכובים הנובעים מגורמים שונים) או איחור באספקה וכל נזק שייגרם ללקוח בשל כך.

  • כל הזמנה באתר כפופה לחוקי מדינת ישראל. כל משתמש באתר נדרש לבדוק את עלויות המיסוי, המכס, המע”מ ועלויות אחרות בטרם ביצוע הזמנה. למידע נוסף, מצ”ב לנוחיותכם קישור לאתר רשות המיסים, על ידי לחיצה על הקישור

  • האתר, וכל שירות המסופק באמצעותו, לרבות עיצוב, תוכן, סימני מסחר, תוכן, מערכות ואלגוריתמים, מוגנים תחת דיני זכויות יוצרים ובאמצעות זכויות קניין רוחני.

    אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר.

  • שימוש ורכישת מוצרים באתר מהווה את הסכמתך לתנאי השימוש, בה אתה מתחייב כי לא תהא לך או למי מטעמך כל טענה או דרישה נגד “kaley-kalut.co.il”.

  • תנאי השימוש הכתובים בתקנון זה, הם הכללים היחידים אשר יחייבו את בעלי העסק ומפעילי האתר, כלפי המשתמשים בשירותי האתר.

  • שים לב כי תנאי השימוש עלולים להשתנות מעת לעת ע”פ שיקול הדעת הבלעדי של מפעילי “קלי קלות” וללא צורך בהודעה.
    הערה: השינויים יחולו על מוצרים/שירותים שנרכשו לאחר השינוי בלבד.

  • אם אינך מסכים לתנאי התקנון, הנך מתבקש לא להירשם לאתר או לבצע הזמנות.

  • מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

2. שימוש באתר:

  • על המשתמש באתר להיות בגיל 18 ומעלה, ובתנאי כי הינו בעל כשרות משפטית.

  • על המשתמש להתגורר בישראל ולהחזיק בת.ז ישראלית, כמו כן עליו להחזיק כרטיס אשראי בתוקף שהונפק בישראל.

  • על אחריות המשתמש בלבד לשמור על סודיות הסיסמא ושם המשתמש לאתר.

  • אסור למשתמש לפתוח חשבון לכל גורם צד שלישי ללא הסכמתו המפורשת.

  • המשתמש לא ישתמש בפרטים וססמאות של משתמשים אחרים בניגוד לחוק.

  • המשתמש מסיר אחריות מקלי קלות, בכל נושא של תקלה טכנית/הפרעה/נפילת האתר, לרבות תקלות העלולות להיגרם ע”י צד שלישי המספק שירותי אחסון, תוכנה, קווי תקשורת ו/או כל שירות נוסף.

  • המשתמש מסיר אחריות מקלי קלות, בכל נושא של התקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים אל האתר, רשתות התקשורת, מחשבים ושרתים.

  • קלי קלות נוקטת במספר אמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידי המשתמשים באתר, אולם חשוב לדעת כי לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע.

  • קלי קלות אינה מתחייבת שהשירותים והמידע באתר או בשרתי צד שלישי המאחסן אותם, יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם.

  • בגלישה באתר, בהרשמה ובהעלאת תוכן ו/או מידע , המשתמש פוטר את קלי קלות ו/או מי מטעמם מאחריות לכל נזק שייגרם לו ו/או למי מטעמו עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותרים על כל טענה כנגד קלי קלות ו/או מי מטעמו בקשר לכך.

  • קלי קלות תוכל בכל רגע נתון וע”פ שיקול דעתה בלבד וללא צורך בהודעה, להסיר כל תוכן/תגובה שפורסמה ע”י משתמש באתר, לרבות מחיקת/השהיית המשתמש.

  • חלק מההודעות והפרסומים שנשלחים אליך, עשויים להכיל “עוגיות” כדוגמת “עוגיות זיהוי” על הדפדפן שלך.

  • קלי קלות אינה שומרת את פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים בשרתי העסק או בכל מקום אחר.

3. הזמנה באתר:

  • לצד כל מוצר מופיע מחירו, כאשר המחיר כולל מס ערך מוסף (מע”מ) אלא אם צוין אחרת. עם זאת המפעילה רשאית לשנות את מחירו של כל מוצר בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך. יובהר כי המועד הקובע לעניין מחיר המוצר הוא מועד אישור ההזמנה על ידי המזמין ולא מועד הוספתו לסל הקניות.

  • קלי קלות היא לא היצרנית של המוצרים שנמכרים באתר.
    למרות שאנו עובדים בכדי לוודא שהמידע על המוצר באתר שלנו הוא מדויק,
    יצרנים עשויים לא לדייק או לשנות את המידע שהם מחליטים לרשום בדף המוצר.
    אריזות המוצר והחומרים עשויים לכלול מידע נוסף או שונה מהמידע שמוצג בדפי המוצר באתר.
    למוצרים רפואיים או עם השלכות רפואיות- התוכן באתר שלנו אינו משמש לאבחנה, טיפול, ריפוי או מניעה של שום בעיה רפואית או אחרת.
    המידע אינו מחליף ייעוץ רפואי ואנו ממליצים להתייעץ עם רופא או איש מקצוע מוסמך לפני שימוש בכל מוצר שבא שמגע עם הגוף.
    עליכם תמיד לקרוא את המידע, אזהרות והנחיות שמצורפים למוצר לפני השימוש בו ולא להסתמך רק על המידע שנמצא באתר שלנו.
    אם אתם מרגישים שאחד או יותר מהמוצרים שנחשפתם אליהם באתר, הינו פוגעני, מטעה או לא חוקי, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לטפל בנושא בהקדם האפשרי.

  • כל המידע המוצג באתר לגבי מוצרים לרבות טיבם ואיכותם, התקבל ישירות מהשותפים.
    משתמש באתר, מסיר מקלי קלות אחריות לגבי אי-דיוקים/אי-התאמות בפרטים שמוצגים באתר ביחס למוצרים, לרבות תמונות ומפרטי מוצרים שהוצגו בדפי המכירה וכיו”ב.

  • בעת הזמנה באתר על המשתמש להזין את פרטיו(כגון: שם מלא, כתובת מגורים עדכנית, מספר טלפון, כתובת דוא”ל פעילה וכל מידע נוסף שידרש לטובת ביצוע ההזמנה).

    לאחר מכן חלק מהפרטים שהוזנו יועברו אל השותפים, לטובת ביצוע המשלוח. לכן חשוב מאוד למלא פרטים מדויקים ונכונים.
    החבילה נשלחת בדואר רשום בינלאומי דרך חברת שילוח שנתונה לשיקול דעתו של הספק השולח בלבד.
    הערה: ניתן לבצע הזמנות לכתובות מגורים בתוך מדינת ישראל בלבד.

  • עד 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, המשתמש יקבל בדואר האלקטרוני שמסר את אישור ההזמנה, אישור הזמנה זה מהווה אישור סופי ומוחלט.

  • במידה ומוצר שהזמנת אינו נמצא במלאי, או שמסיבה כזאת או אחרת אין ביכולת הספק לספק את המוצר, תוצע לך אופציה לקבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה.

  • במידה ותחליט על ביטול – יבוצע זיכוי מלא בכרטיס האשראי שלך.
    הערה: למעט קבלת מוצר חלופי או ביטול עסקה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה, כלפי קלי קלות.

  • לאחר ביצוע הזמנה, יתבצע רישום אוטומטי למערכת הדיוור האלקטרוני של האתר.
    הרישום הכרחי על מנת לעדכן את הנרשם או הרוכש על שלבי הטיפול בהזמנה כולל משלוח חשבוניות, אישור הזמנה, מעקב משלוחים וכו’. כמו כן, הרישום לדיוור האלקטרוני יאפשר לאתר ולצוות של קלי קלות לשלוח מידע פרסומי ושיווקי. אנו מתחייבים לא להעביר את פרטי הרישום לאף חברה אחרת.

  • אפשר להתנתק מהדיוור האלקטרוני השיווקי על ידי לחיצה על קישור שנמצא בכל הודעה שיווקית שתשלח אליך. אין אפשרות להתנתק ממערכת ההודעות על מצב ההזמנה והמשלוחים.

4. מדיניות ביטול עסקאות, משלוחים והחזרת מוצרים:

ההזמנות נשלחות ישירות מהספק בחו”ל.
זמן המשלוח הממוצע אורך בין 12-25 ימי עסקים, מהרגע בפועל שהחבילה נשלחה.
בהזמנה של מספר פריטים(יותר ממוצר אחד), ייתכן והמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות.
החזר כספי מלא יוענק לאחר פנייתכם, אם לא תקבלו את הזמנתכם בתוך 45 ימי עסקים.

*ביטולים-
חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם, ובעלות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש”ח – לפי הנמוך מביניהם. בכרטיסי אשראי חברת האשראי הסולקת “ישראכרט” גובה על כל ביטול עמלה קבועה בסך 4.68 ש”ח. העמלה נגבית ישירות ומועברת אליהם במלואה.

  • כאשר החבילה מגיעה לנקודת איסוף חובה לאסוף אותה בזמן הנקוב בהודעה, ובכל מקרה לא יאוחר מ-14 ימים.

  • לא ניתן לבטל הזמנה על ידי התעלמות או אי-איסוף של החבילה. במקרה שהחבילה לא נאספת, היא לא בהכרח מיד חוזרת לספק, ולכן לא בכל המקרים ניתן לתבוע ממנו החזר כספי מלא. בחלק מהמקרים מתאפשר לקבל החזר כספי חלקי, ובמרבית המקרים לא ניתן לקבל החזר כספי בכלל.

  • במידה והמוצר שקיבלתם אינו תואם את התיאור באתר ניתן לקבל החזר מלא או חלקי.
    החזר כספי מלא אם לא תקבלו את הזמנתכם בתוך 45 ימי עסקים.

  • החזר מלא ישלח לאחר שהלקוח ישלח את המוצר חזרה לספק בסין שסיפק את ההזמנה. בחלק מהמקרים לפנים משורת הדין יתאפשר להחזיר את המוצר לכתובת ישראלית של משרדי קלי קלות. בכל מצב ההחזרה תתבצע באמצעות דואר רשום בלבד במשלוח שכולל מספר מעקב.

  • קלי קלות מעניקה אחריות על כל המוצרים באתר עד שהם מתקבלים בידי הלקוח.
    לאחר איסוף החבילה הלקוח נדרש לפתוח את החבילה במיידית, על מנת לוודא שהמוצר תואם לתיאור, לא נפגם מהמשלוח, עובד בצורה תקינה, ולא חסרים חלקים או אביזרים. במידה וישנה תקלה, יש ליצור קשר עם קלי קלות בהקדם האפשרי, עוד באותו יום שבו היא נאספה.

  • קלי קלות לא תהיה אחראית לכל נזק אשר יגרם ללקוח או לצד ג’ כתוצאה מהשימוש במוצר. 

  • במידה והמוצר לא הגיע בזמן המיועד, על מבצע ההזמנה ליצור קשר מיידי עם צוות התמיכה של קלי קלות, ולא יאוחר משבוע ימים.

*החזרת מוצרים-

  • מדיניות החזרת מוצרים משתנה ממוצר למוצר, בהתאם למגוון השותפים והספקים השונים.

  • על אחריות מבצע ההזמנה להודיע מיידית, לכל היותר עד שבוע ימים, על קבלת מוצר פגום/מוצר שאינו תואם להזמנה.

  • קלי קלות תנהל עבור המשתמש את ההתקשרות מול השותפים, ותפעל בהתאם למדיניותם, אך היא אינה האחראית בדבר זיכוי כספי או פיצוי הרוכש.

  • במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל כתובת היעד ממנה הוא נשלח, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר. (אם הוכח פגם במוצר קלי קלות תישא בעלויות החזרת המוצר)

5. יצירת קשר:

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בימים ראשון-חמישי, בין השעות 10:00-16:00

מענה ינתן לכל היותר עד 48 שעות, מרגע הפנייה.

ניתן לתקשר איתנו באמצעות מיילים, צ’אט פייסבוק, צ’אט באתר, וצ’אט בוואטסאפ.

וואטסאפ 051-2969926

אימייל – support-team@kaley-kalut.co.il