מי אנחנו ומה אנו מציעים?

קלי קלות הינה פלטפורמה לקניות באינטרנט, שמיועדת לקהל הישראלי בכך שהיא מאפשרת לרכוש מוצרים בשפה העברית, ללא צורך בכרטיס אשראי בינלאומי, ובכך מקצרת את תהליך הקנייה לשלושה קליקים בלבד.

האתר הוקם מתוך מטרה לאפשר לישראלים לרכוש באינטרנט בקלי קלות, וליהנות מהמחירים המשתלמים ביותר!
השירות והמענה לפניותיכם הוא בעברית, ולכן לא תצטרכו להתמודד בעצמכם מול המוכרים הנמצאים הרחק מעבר לים, במקרה של בעיה כלשהי במוצר.

לקריאה מורחבת:

מהם זמני המשלוח?
  • זמן משלוח ממוצע אורך בין 10-25 ימי עסקים.

  • כל החבילות נשלחות באמצעות שילוח בינלאומי מהיר. 

  • בכל רכישה באתר, תקבלו מספר הזמנה, המורכב ממספרים – באמצעותו תוכלו לעקוב אחר המשלוח.

  • בכל שלב נתון תוכלו להתעדכן בסטטוס ההזמנה בקישור הבא:

מעקב הזמנה

*בתקופות החגים הסיניים, במהלך חודש פברואר ובתקופת מבצעי יום הרווקים הסיניים, Black Friday ו- Cyber Monday ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח*

האם ניתן לאסוף בעצמי את ההזמנה?

לא ניתן להגיע לאסוף מאיתנו, מאחר והמוצרים לא מוחזקים אצלנו במלאי אלא נשלחים אל הלקוח ישירות ע"י הספק.

האם אקבל את כל המוצרים שהזמנתי ביחד?

אנו עובדים עם ספקים רבים בסין והמזרח הרחוק,

לכן מקורם של המוצרים שהזמנת הוא לא מספק אחד וייתכן שכל מוצר יגיע בחבילה בודדת ובזמן שונה.

מהם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי חול, מראשון עד חמישי(כולל).
ימי שישי, שבת, ערבי חג או ימי חול המועד אינם נכללים.

 

איך קונים באתר?
  1. בוחרים את כמות הפריטים הרצויה.

  2. אם מעוניינים להמשיך בקנייה באתר, ולבחור מוצרים נוספים – לוחצים על הכפתור "הוספה לסל" והמוצר יתווסף לסל הקניות.

  3. לחיצה על הכפתור "קנה עכשיו" תעביר אתכם במהירות אל עמוד התשלום.

.4. דף התשלום – בעמוד התשלום תידרשו להזין את פרטי המשלוח שלכם.

אנא הקפידו על פרטים תקינים ונכונים.

אם אין ברשותכם כתובת מייל, תוכלו להזין את הכתובת שלנו במקום:

support-team@kaley-kalut.co.il

איך משתמשים בקופון?

יש לך קופון? איזה כיף!

  1. לחיצה על "לחץ כאן כדי להזין את קוד הקופון"

  2. לאחר הלחיצה תיפתח חלונית, שם תידרשו להזין את קוד הקופון שברשותכם.

  3. לחיצה על "החל קופון" תפעיל את הקופון ותחשב אוטומטית את ההנחה.

חייב להירשם כדי לבצע הזמנה?

לא חייב להירשם, ניתן לבצע רכישות באתר גם אם אינך לקוח רשום.

אנחנו ממליצים לך להירשם,
על מנת שתוכל ליהנות מהטבות ומתנות ייחודיות ללקוחות רשומים
וכן על מנת שתוכל ליהנות ממעקב משלוחים, עדכון לגבי מבצעים, הגרלות ועוד..

האם האתר מאובטח?

בהחלט! האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL –

זה למעשה אומר שכל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. כמו כן, האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאצלנו אתם בידיים טובות.

תקן PCI –

סליקת כרטיסי האשראי באתר עומדת בתקן PCI DSS 1 המחמיר של חברות האשראי. עמידה בתקן מחייבת לצורך סליקה והגנה על כרטיסי אשראי.

מהו תהליך הרכישה?
  1. בחירת מוצרים, ביצוע הזמנה ותשלום באופן מאובטח.

  2. פרטי המשלוח שהוזנו בשלב ההזמנה, יועברו ישירות אל הספק בחו"ל.

  3. שילוח המוצר ישירות מהספק אליכם.

אילו אפשרויות תשלום אתם מציעים?

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי או דרך פייפאל.

אנחנו מקבלים בברכה כרטיסי דיירקט, כרטיסים נטענים ואת כל סוגי כרטיסי האשראי הישראלים.

ביצעתי רכישה באתר והתחרטתי. מה עושים?

במידה וברצונך לבטל הזמנה שטרם יצאה למשלוח, ניתן לעשות זאת בקלות על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחת מדרכי ההתקשרות הבאות:
וואטסאפ – 051-2929922
מייל – support-team@kaley-kalut.co.il

*שימו לב, במקרים של ביטול עסקה עלולים לחול דמי ביטול כאמור בחוק הגנת הצרכן בסך 5% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.

האם ניתן להחזיר מוצר?

הגנה על קנייתכם מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר:

  • החזר כספי מלא אם לא תקבלו את הזמנתכם בתוך 40 ימי עסקים.

  • במידה והמוצר שקיבלתם אינו תואם את התיאור באתר ניתן לקבל החזר מלא או חלקי.

  • החזר מלא ישלח לאחר שהלקוח ישלח את המוצר חזרה למפעל.

  • האחריות על כל המוצרים באתר הינה עד לקבלת המוצר ע"י הלקוח כשהמוצר שלם ופועל בצורה תקינה בעת הגעתו.

  • קלי קלות לא תהיה אחראית לכל נזק אשר יגרם ללקוח או לצד ג' כתוצאה מהשימוש במוצר.

  • קראו את תקנון האתר.

האם קיימת אחריות למוצרים באתר?

מטרתה המרכזית של קלי קלות, היא לבחור את הספקים והיצרנים האמינים ביותר על פי הדירוג העולמי.
יחד עם זאת, האחריות למוצרים הנרכשים אצלנו תחול אך ורק על החברה או הספק הרשומים בגב המוצר. 
קלי קלות אינה אחראית לטיב או איכות המוצרים אלא משמשת כמתווכת בין הלקוח לבין הספק בחו"ל.
במידה וביצעתם רכישה אשר לא תאמה את הציפיות שלכם, אנחנו מתחייבים להעניק לכם סיוע מלא ולפנות לספק לבירור הבעיה.

עדיין יש לך שאלה ולא קיבלת תשובה?

יצירת קשר