מי אנחנו ומה אנו מציעים?

קלי קלות הינה פלטפורמה לקניות באינטרנט שמיועדת לקהל הישראלי, בכך שהיא מאפשרת לרכוש מוצרים בשפה העברית, ללא צורך בכרטיס אשראי בינלאומי ועם מגוון אופציות תשלום שמותאמות לקהל בישראל, ובכך תהליך הקנייה מתקצר לשלושה קליקים בלבד.

השירות והמענה לפניותיכם הוא בעברית, ולכן לא תצטרכו להתמודד בעצמכם מול המוכרים הנמצאים הרחק מעבר לים, במקרה של בעיה כלשהי במוצר.

באתר מנוהלים למעלה מ-10,000 פריטים תוך מתן דגש על איכות, מגוון, זמינות ושירות בלתי מתפשרים וזאת לצד מיטב הספקים/יבואנים/מפעלים שעובדים עמנו בשת"פ, ושותפים לעשייה היומיומית ולהצלחה.

אנו גאים ביכולתינו להוות אחד מעמודי התווך של עולם המסחר האלקטרוני בישראל ומקפידים על מתן שירות כערך עליון במטרה ליצור המשכיות חסרת תקדים אל מול ההזדמנויות העומדות בפנינו.

אודות קלי קלות

 

מהם זמני המשלוח?
  • זמן המשלוח אורך בדרך כלל בין 9-20 ימי עסקים.
    מדיניות משלוחים

  • כל החבילות נשלחות באמצעות דואר רשום שכולל מספר מעקב, המאפשר מעקב אחרי המשלוח בכל שלב דרך עמוד 'מעקב הזמנה' או תפריט 'החשבון שלי'.
    מעקב הזמנה

  • אנו מתחייבים כי בכל רכישה שלך באתר שלנו המוצר שהזמנת ישלח ויגיע אליך. אם המוצר לא יגיע בזמני ההתחייבות שלנו(לכל היותר עד 45 ימי עסקים) יש ליצור עמנו קשר כדי שנעניק לך – החזר כספי מלא או שליחה מחדש של המוצר, לבחירתך.

ניתן לבצע איסוף עצמי?

לא ניתן לבצע איסוף עצמי

האם אקבל את כל המוצרים שהזמנתי ביחד?

אנחנו בקלי קלות דוגלים בשיתוף פעולה, אך ורק מול ספקים שעומדים בקריטריונים הגבוהים שאותם הצבנו במרוצת השנים.
אנחנו עובדים עם הספקים האיכותיים והאמינים ביותר, כל אחד בתחומו.
לכן בהזמנה של יותר ממוצר אחד, ייתכן שהמוצרים יגיעו בחבילות נפרדות ובזמנים מעט שונים.

חייב להירשם כדי לבצע הזמנה?

לא חייב להירשם, ניתן לבצע רכישות באתר גם אם אינך לקוח רשום.

אנחנו ממליצים לך להירשם, כדי שתוכל ליהנות מהטבות ומתנות ייחודיות ללקוחות רשומים

וכן על מנת שתוכל ליהנות ממעקב משלוחים, עדכון לגבי מבצעים, הגרלות ועוד..

האם האתר מאובטח?

בהחלט! האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL –

זה למעשה אומר שכל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.
האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.

תקן PCI –

סליקת כרטיסי האשראי באתר עומדת בתקן PCI DSS 1 של חברות האשראי. עמידה בתקן מחייבת לצורך סליקה והגנה על כרטיסי אשראי.

הזמנתי, מה עושים עכשיו?

אלא אם צוין אחרת, התשובה היא כלום 🙂
אנחנו נדאג שהמוצר שהזמנתם ישלח ישירות לכתובת שעדכנתם במעמד ההזמנה. הוא ישלח בדואר רשום עם מספר מעקב, ויגיע לנקודת איסוף. ניתן לעקוב אחרי מועד וסטטוס האספקה של ההזמנה דרך עמוד מעקב הזמנה או באמצעות יצירת קשר.
חשוב לציין שימי עסקים הם ימים א'-ה', לא כולל ערבי חג, חגים או חול המועד. ימי האספקה נספרים החל מיום אחד לאחר יום הרכישה.
יש לשים לב כי במידה והזמנתך מכילה מספר פריטים בסל הקניות, ייתכנו זמני אספקה שונים והם עשויים להישלח בנפרד.

אילו אפשרויות תשלום אתם מציעים?

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי/פייפאל/העברה בנקאית/BIT

כולל כרטיסי דיירקט, כרטיסים נטענים וכל סוגי כרטיסי האשראי הישראלים.

ביצעתי רכישה באתר והתחרטתי. מה עושים?

במידה וברצונך לבטל הזמנה שטרם יצאה למשלוח, ניתן לעשות זאת בקלות על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר

במידה והחבילה נשלחה והתקבלה –
ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום קבלתה בכפוף להחזרת המוצר. יש ליצור קשר ולציין את מספר ההזמנה.
במידה והחבילה נשלחה אך טרם התקבלה –
ניתן לבטל אך הלקוח יתבקש להמתין עד הגעת החבילה, להחזיר אותה, ואז כספו יושב.
במידה והחבילה נשלחה, טרם התקבלה, וחלפו 45 ימים עסקים –
ניתן לבטל באופן מיידי. יש ליצור קשר ולציין את מספר הזמנה/חשבונית העסקה.
במידה והחבילה טרם נשלחה – 
ניתן לבצע ביטול מיידי. יש ליצור עמנו קשר וולציין מספר הזמנה

למידע נוסף יש ללחוץ על הקישור הנ"ל -> מדיניות ביטולים 

האם ניתן להחזיר מוצר?
    1. אם קיבלת מוצר פגום(מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו) –
      ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. בחלק מהמקרים נפתור לך את הבעיה, גם ללא הצורך בהחזרת המוצר. על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה.
    2. אם סיבת הביטול היא חרטה בלבד –
      יגבו דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם. כמו כן בעסקאות בכרטיס האשראי חלה עמלת ביטול נוספת מצד חברת האשראי MAX, עמלת הביטול הינה קבועה בגובה 10.41 ש"ח.

    • החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.
      כפי שמצוין בחוק המלא בקישור המצורף
    • בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו(מובהר כי חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב לשימוש)
      החזרת המוצר באריזתו המקורית, מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקתנו)
    • בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
      הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו.
    • ההחזרה מתאפשרת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב, דרך סניף של דואר ישראל.
    • ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה שתרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה למחסני הספק בסין או ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בוואטספ או במייל(חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).

עדיין יש לך שאלה ולא קיבלת תשובה?

יצירת קשר