שאלות ותשובות נפוצות

האם הרכישה באתר מאובטחת?

בהחלט! האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – זה למעשה אומר שכל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. כמו כן, האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאצלנו אתם בידיים טובות.

תקן PCI – סליקת כרטיסי האשראי באתר עומדת בתקן PCI DSS 1 המחמיר של חברות האשראי. עמידה בתקן מחייבת לצורך סליקה והגנה על כרטיסי אשראי.

אילו אפשרויות תשלום אתם מציעים?

ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי או דרך פייפאל.

אנחנו מקבלים בברכה כרטיסי דיירקט, כרטיסים נטענים ואת כל סוגי כרטיסי האשראי הישראלים.

מהם זמני המשלוח?
  • זמן משלוח ממוצע אורך בין 7-20 ימי עסקים.
  • כל החבילות נשלחות באמצעות שילוח בינלאומי מהיר. 
  • בכל רכישה באתר, תקבלו מספר הזמנה, המורכב ממספרים – באמצעותו תוכלו לעקוב אחר המשלוח.
  • בכל שלב נתון תוכלו להתעדכן בסטטוס ההזמנה בקישור הבא:

מעקב הזמנה

*בתקופות החגים הסיניים, במהלך חודש פברואר ובתקופת מבצעי יום הרווקים הסיניים, Black Friday ו- Cyber Monday ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח*

מהו תהליך הרכישה?
  1. בחירת מוצרים, ביצוע הזמנה ותשלום באופן מאובטח.
  2. פרטי המשלוח שהוזנו בשלב ההזמנה, יועברו ישירות אל הספק בחו"ל.
  3. שילוח המוצר ישירות מהספק אליכם.
האם ניתן לאסוף בעצמי את ההזמנה?

לא ניתן להגיע לאסוף מאיתנו, מאחר והמוצרים לא מוחזקים אצלנו במלאי אלא נשלחים אל הלקוח ישירות ע"י הספק.

האם ניתן להחזיר מוצר?

הגנה על קנייתכם מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר:

  • החזר כספי מלא אם לא תקבלו את הזמנתכם בתוך 40 ימי עסקים.
  • במידה והמוצר שקיבלתם אינו תואם את התיאור באתר ניתן לקבל החזר מלא או חלקי.
  • החזר מלא ישלח לאחר שהלקוח ישלח את המוצר חזרה למפעל.
  • האחריות על כל המוצרים באתר הינה עד לקבלת המוצר ע"י הלקוח כשהמוצר שלם ופועל בצורה תקינה בעת הגעתו.
  • קלי קלות לא תהיה אחראית לכל נזק אשר יגרם ללקוח או לצד ג' כתוצאה מהשימוש במוצר.
  • קראו את תקנון האתר.
הזמנתי יותר ממוצר אחד, מדוע החבילה שקיבלתי אינה מכילה את כל המוצרים?

אנו עובדים עם ספקים רבים בסין והמזרח הרחוק,

לכן מקורם של המוצרים שהזמנת הוא לא מספק אחד וייתכן שכל מוצר יגיע בחבילה בודדת ובזמן שונה.