מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות
ריכזנו עבורך באופן פשוט, ברור ומתומצת את עיקרי מדיניות האספקה, ההחזרות והביטולים שלנו.
אם בכל זאת יש לך שאלה או בקשה, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו במייל או בוואטספ
אימייל
מדיניות משלוחים, החזרות וביטול עסקה
האתר הוקם מתוך מטרה לאפשר לישראלים לרכוש באינטרנט באופן מאובטח ובקלי קלות, ומהר מאוד הפכנו לאחד מאתרי המכירות הפופולאריים בישראל. אנו מחויבים לרמת השירות הגבוהה ביותר, ומאמינים שעבורכם כצרכנים שבוחרים לקנות בקלי קלות, מגיע לקבל את חווית הגלישה, הקניה והשירות הטובה ביותר.
משלוחים
זמן המשלוח אורך בממוצע בין 10-25 ימים
בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.
המועד המאוחר ביותר לאספקת המוצר/ים הוא לכל היותר 45 ימי עסקים. זה משהו שעשוי לקרות במקרים חריגים בלבד.
במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונעניק לך לבחירתך החזר כספי מלא או שליחה מחודשת.
אופן המשלוח
מאחר שהאתר שלנו משמש כפלטפורמה שמחברת בין ספקים ויצרנים מסין והמזרח הרחוק לבין לקוחות ישראלים, המוצר מסופק בדואר רשום בתהליך שילוח בינלאומי מסין לישראל.
מדיניות החזרות וביטולים
- אם קיבלת מוצר פגום(מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו) –
ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. בחלק מהמקרים נפתור לך את הבעיה, גם ללא הצורך בהחזרת המוצר. על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה. -
אם סיבת הביטול היא חרטה בלבד –
יגבו דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם. כמו כן בעסקאות בכרטיס האשראי חלה עמלת ביטול נוספת מצד חברת האשראי הסולקת ‘קארדקום’, עמלת הביטול הינה קבועה בגובה 7.90 ש”ח. ללא קשר לסכום העסקה וללא קשר למועד קבלת הודעת הביטול.
*אין לנו דרך להפחית את עמלת חברת האשראי והיא נגבית דרך ‘קארדקום’ ישירות.
- החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.
כפי שמצוין בחוק המלא בקישור המצורף - בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו(מובהר כי חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב לשימוש)
החזרת המוצר באריזתו המקורית, מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקתנו) - בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו. - ההחזרה מתאפשרת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב, דרך סניף של דואר ישראל.
- ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה שתרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה למחסני הספק בסין או ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו בוואטספ או במייל(חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).
בכל מקרה בו יש אי התאמה בין מדיניות האתר לחוק הגנת הצרכן, יגברו הוראות החוק על מדיניות האתר.
פרטי יצירת קשר –
אימייל: Support-Team@Kaley-Kalut.co.il
וואטספ: 051-2969926
הזמנתי והתחרטתי. האם אני רשאי לבטל את העסקה?
במידה והחבילה נשלחה והתקבלה –
ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום קבלתה בכפוף להחזרת המוצר. יש לשלוח הודעה ולציין מספר הזמנה.
במידה והחבילה נשלחה אך טרם התקבלה –
ניתן לבטל אך הלקוח יתבקש להמתין עד הגעת החבילה, להשיבה בחזרה ואז כספו יושב.
במידה והחבילה נשלחה, טרם התקבלה, וחלפו 45 ימים עסקים –
ניתן לבטל באופן מיידי. יש לשלוח הודעה ולציין את מספר הזמנה/חשבונית העסקה.
במידה והחבילה טרם נשלחה –
ניתן לבצע ביטול מיידי. יש לשלוח הודעה ולציין מספר הזמנה
מומלץ לבקר בדף שאלות ותשובות נפוצות כדי להכיר טוב יותר את האתר ואפשרויות הרכישה הפתוחות בפניכם.