- המוצרים שלנו באתר נשלחים דרך ספקים ויצרנים מובילים שעובדים עמנו בשיתוף פעולה, ודואגים להעניק את השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו.
- מרביתם ממוקמים בסין ובמזרח הרחוק, והמוצר נשלח באמצעות דואר רשום הכולל מספר מעקב.
- החבילה מגיעה אל נקודת איסוף בסמוך לבית, כמו חנות/פיצוצייה/מכולת/סניף דואר וכד'..
- המשלוח בחינם ואורך בממוצע בין 10-25 ימי עסקים(ימים א'-ה' לא כולל חגים וסופי שבוע) מהרגע שהחבילה נשלחה בפועל ומספר המעקב שלה התקבל.
- בהזמנה של יותר ממוצר אחד, ייתכן והמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות עם מספרי מעקב נפרדים, אם מדובר בספקים/יצרנים שונים. אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לצמצם הזמנות גדולות לכמה שפחות חבילות.
מעקב הזמנה
*מספר ההזמנה מצויין בתוך מסמך חשבונית העסקה.
תהליך משלוח סטנדרטי בדרך כלל מתנהל באופן הבא:
-
ההזמנה נשלחת אל הספק, וחוא מתחיל לעבד ולהכין את ההזמנה לקראת משלוח, ולאחר 1-7 ימים שולח את החבילה ומצרף מספר מעקב(התהליך אורך בין 1-7 ימים בדרך כלל, תלוי בגודל ההזמנה ובעוד משתנים).
-
החבילה מועברת אל מרכז מיון לבדיקות אחרונות, ומשם אל חברת השילוח שמטפלת בשילוח לישראל.
-
החבילה נשלחת לישראל בשילוח אווירי מהיר, ומתקבלת בישראל תוך ימים בודדים.
-
כשהחבילה מגיעה לישראל, היא עוברת מיון על ידי דואר ישראל ומיד לאחר מכן מועברת אל נקודת האיסוף הקרובה ביותר לכתובת שהזנתם.
-
נשלח עדכון לגבי איסוף החבילה מטעמנו או ישירות מצד דואר ישראל בהודעת SMS או וואטסאפ.
בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, שאינם תחת שליטתנו, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.
אנחנו מאפשרים לקבל החזר כספי מלא במקרה שהחבילה לא מתקבלת עד 45 ימי עסקים לכל היותר.