מעקב הזמנה

כדי לעקוב אחר סטטוס המשלוח, אנא הזן את מספר ההזמנה וכתובת האימייל שלך. מספר ההזמנה מופיע במייל שקיבלת מאיתנו לאחר הרכישה.

* מספר ההזמנה מצויין בתוך מסמך הPDF של חשבונית העסקה.

תהליך ההזמנה

שלב א' – קליטה והכנת ההזמנה
זמן טיפול ממוצע: 1-5 ימים

ההזמנה נשלחת על ידינו לספק, הוא שולח את ההזמנה ומספק את מספר המעקב(מספר המעקב מורכב מ-13 תווים – ספרות ואותיות)

שלב ב' – שליחת החבילה
זמן טיפול ממוצע: 5-15 ימים

חברת השילוח שולחת את החבילה לישראל, ובהמשך כשהיא מגיעה לארץ היא מועברת למרכז המיון הראשי של דואר ישראל במודיעין

שלב ג' – מיון לנקודת איסוף
זמן טיפול ממוצע: 1-7 ימים

החבילה נשלחת אל נקודת איסוף סמוכה לכתובת שציינת במעמד ההזמנה
נקודות איסוף כגון: פיצוצייה/מכולת/סופר/סניף דואר וכד'

שלב ד' – עדכון ואיסוף חבילה
זמן  האיסוף: עד 14 ימים(אלא אם כן צוין אחרת)

עדכון לגבי איסוף החבילה –
העדכון נשלח מצד דואר ישראל /חברת השילוח בהודעת SMS, או ישירות מאיתנו בוואטסאפ.
ניגשים אל נקודת האיסוף ואוספים את החבילה באמצעות ההודעה שקיבלת.
(בסניפי דואר מומלץ לקבוע תור מראש)

זמן המשלוח אורך בממוצע בין 10-25 ימים

בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.
המועד המאוחר ביותר לאספקת המוצר/ים הוא לכל היותר 45 ימי עסקים.
במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונעניק לך לבחירתך החזר כספי מלא או שליחה מחודשת.

קישורי מעקב שימושיים: