מעקב משלוחים

תהליך ההזמנה

שלב א’ – קליטה והכנת ההזמנה
זמן טיפול ממוצע: 1-5 ימים

ההזמנה נשלחת על ידינו לספק, הוא שולח את ההזמנה ומספק את מספר המעקב(מספר המעקב מורכב מ-13 תווים – ספרות ואותיות)

שלב ב’ – שליחת החבילה
זמן טיפול ממוצע: 5-15 ימים

חברת השילוח שולחת את החבילה לישראל, ובהמשך כשהיא מגיעה לארץ היא מועברת למרכז המיון הראשי של דואר ישראל במודיעין

שלב ג’ – מיון לנקודת איסוף
זמן טיפול ממוצע: 1-7 ימים

החבילה נשלחת אל נקודת איסוף סמוכה לכתובת שציינת במעמד ההזמנה
נקודות איסוף כגון: פיצוצייה/מכולת/סופר/סניף דואר וכד’

שלב ד’ – עדכון ואיסוף חבילה
זמן  האיסוף: עד 14 ימים(אלא אם כן צוין אחרת)

עדכון לגבי איסוף החבילה –
העדכון נשלח מצד דואר ישראל /חברת השילוח בהודעת SMS, או ישירות מאיתנו בוואטסאפ.
ניגשים אל נקודת האיסוף ואוספים את החבילה באמצעות ההודעה שקיבלת.
(בסניפי דואר מומלץ לקבוע תור מראש)


כדי לעקוב אחר ההזמנה שלך, הזן את מספר ההזמנה וכתובת האימייל שלך:

כדי לעקוב אחר ההזמנה שלך, אנא הזן את מספר המעקב שקיבלת בדוא"ל אישור המשלוח

נתמך על ידי

* מספר ההזמנה מצויין בתוך מסמך הPDF של חשבונית העסקה.


קישורי מעקב משלוח שימושיים:

זמן המשלוח אורך בממוצע בין 10-25 ימים

בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, צ’יטה, אקסלוט, JNET וכל שאר חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.
המועד המאוחר ביותר לאספקת המוצר/ים הוא לכל היותר 45 ימי עסקים.
במקרה שהמועד חלף, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונעניק לך לבחירתך החזר כספי מלא או שליחה מחודשת. במקביל אנחנו נעביר פניה לדואר ישראל וכל הגורמים הרלוונטים ונדרוש מהם בדיקה מקיפה.

יש מקרים שעמוד מעקב משלוח דואר ישראל, מראה סטטוס קבוע של המשלוח, ללא כל שינוי. במקרים כאלה ניתן ליצור איתנו קשר כדי שנפנה לדואר ישראל ונברר בשבילך. כנ”ל לגבי שאר חברות השילוח.

ישנם מקרים שבהם דואר ישראל, צ’יטה, אקסלוט JNET ושאר חברות השילוח שולחות את החבילה לנקודת איסוף שגויה, במקרים כאלה אנחנו נפנה לגורם הרלוונטי ונדאג לך לפתרון.

לא חייבים להיות במעקב משלוח תמידי דרך דואר ישראל או דרך המערכת שלנו, מכיוון שהמערכת שלנו מתוכנתת לשלוח לך את כל העדכונים שמגיעים מחברת השילוח: עדכון כשיש אפשרות לבחור נקודת איסוף, עדכון כשהחבילה מגיעה לנקודת איסוף, ותזכורות לגבי האיסוף. 

מהרגע שהחבילה הגיעה לנקודת האיסוף, נדרש לאסוף אותה בזמן הנקוב בהודעה. *ניתן לאסוף את החבילה גם באמצעות נציג מטעמך או עם חברת שליחויות חיצונית.

לא ניתן לבטל הזמנה על ידי התעלמות או אי-איסוף של החבילה. במקרה שהחבילה לא נאספת, היא לא בהכרח חוזרת לספק, ובטח שלא באופן מידי, ולכן לא בכל המקרים ניתן לתבוע ממנו החזר כספי מלא. בחלק מהמקרים מתאפשר לקבל החזר כספי חלקי, ובמרבית המקרים לא ניתן לקבל החזר כספי בכלל.